Dokážeme vám vyhovět při poptávce IT vybavení i v dalších segmentech. Nebojte se nás oslovit při shánění počítačů, tiskáren, ale i bílé techniky, servisu stávajících tiskových zařízení, či jen drobností z IT i mimo něj.
Ať se jedná o drobnost či dotaz, přistupujeme k vaší poptávce vždy s maximálním nasazením. Našim zákazníkům nabízíme bezplatné poradenství a řešení na míru.
Odeslat poptávku na obchod@akr1.cz
Pokud s vaší poptávkou nastane jakýkoliv problém, například zjistíme, že požadovaný produkt vám nebude správně fungovat, nebo že naše nabídka je oproti konkurenci nesmyslně drahá, řekneme vám to na rovinu. Dlouhodobá spokojenost a důvěra zákazníka je pro nás důležitější než jednorázový obchod.
Zakládáme si na důvěře mezi námi a našimi zákazníky, proto nejdřív dodáme zboží a až poté vystavujeme daňový doklad. U nových zákazníků požadujeme zaplacení první objednávky proforma fakturou. Jakmile vše proběhne v pořádku, u dalších objednávek přecházíme na vystavování dokladu až po dodání zboží. Splatnost faktury nastavujeme vždy individuálně.
Zajišťujeme vám bezplatný zpětný odběr vyřazeného elektroodpadu a tonerů, včetně produktů, které jste nezakoupili u nás.
Reklamací není mnoho, ale když už nějakou vyřizujeme, daří se nám 95 % uzavřít do dvou pracovních dnů.
Copyright © 2021 AKR1 s.r.o.